http://www.novasloboda.ba/clanak/citaj/8775/uz-podrsku-aecid-a-turisticka-promocija-mostara-u-bih
Ova aktivnost podrazumijeva promociju koja je ujedno orijentisana ka domaćem i stranom gostu, a provodi se na teritoriji naše zemlje. U okviru ove aktivnosti predviđeno je oglašavanje Mostara kao turističke destinacije u formi jumbo plakata, prikazivanja promotivnih filmova na TV postajama na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine, te izrade promotivnih turističkih DVD zapisa, koji će se dijeliti domaćim i međunarodnim partnerima Grada Mostara.
Tako su postavljeni jumbo plakati na putnim pravcima, na kojima se očekuje najveći dolazak turista u BiH, te koji su tradicionalno poznati kao najprometniji pravci za vrijeme ljetne sezone: Crveni Grm – Mostar, Izačić – Mostar, Metković – Mostar, Okučani – Banja Luka, Orašje – Tuzla i Sarajevo – Mostar.
Cilj promotivne poruke „Osjetite čaroliju – dobro došli u Mostar“ je da zaintrigira i privuče što veći broj posjetilaca u naš grad za vrijeme sezone 2010. godine, saopšteno je iz Ureda za odnose s javnošću Gradske uprave Mostar.
svako svoj kraj hvali:)