Twizy je dvosjed, sa drugim sjedištem iza vozača. Dug je svega 2.320 mm. Širok 1.190 mm, a visok 1.460 mm. Težina praznog vozila je 450 kg. Felge su mu 13 cola. Pogon električni. Ima motor od 5,5 KS, dostiže brzinu od 45 km/h, a sa jednim punjenjem baterija ima radijus kretanja od 100 km.
U Njemačkoj je već najavljeno da će ga moći voziti šesnaestogodišnjaci, jer je u nivou dosadašnjih roler – motocikla. Već je izbačena i cijena za prvu verziju, i ona je tačno 6.990 eura. Uz ovu cijenu, ide i mjesečna cijena baterije od 45 eura, sa ugovorom na 4 godine i godišnjom kilometražom od 7.500 km.. Nešto slično kao flate-rate kod mobilnih telefona, ali sa malo skupljom tarifom.
Renault već priča i o jačoj varijanti Twizyja, od 20 KS, ali o detaljima i o cijeni ne govore još ništa. Vjerovatno čekaju da vide kakvo će biti interesovanje za prvu seriju Twizyja. To će biti varijanta za koju će biti potrebna prava vozačka dozvola B kategorije, a vozilo će se moći koristiti i na autoputevima, jer će imati brzinu veču od 80 km/h, što je najmanja brzina vozila na evropskim autoputevima.
O ostalim detaljima, treba sačekati i vidjeti!
Smail Špago
Pa ovakvi automobili u gradovima će biti dobro riješenje 🙂
nisam nasao detaljnije info o ovome flate-rate, ali koliko mi se cini, to ce biti na principu, kad baterija dodje kraju, odes na pumpu, izvadis tvoju, uzmes drugu i vozi dalje, a sve za ovih 45 Euro…ako bude ovako, to bi onda bilo pravo…
ali nevidim zašto bi se mjenjala kad sada imaju i punjače za te baterije kao na benzinskooj ipak i mjenjanje je dovoljno dobro 🙂
nisam baš siguran u ovo što sam bio napisao, ali mi to nekako ide uz ovaj flate rate…jer punjenje traje malo duze…morace se obavljati preko noci…a ako bi se mjenjale vec napunjene…bilo bi brze…a i biznis se otvara tako…a u sustini to i jeste stvar ove ideje…da neko dize lovu…ali vidjecemo jos…