“Ne dirajte nam ćevape…”

Dok nije kasno: BiH mora zaštititi ćevape kao brend koji bi drugi mogli prisvojiti

Premda već decenijama postoje kao zaštitni znak i simbol naše zemlje, zanimljivo je da još uvijek ćevapi nisu zaštićeni kao poseban proizvod i brend, piše Anadolu Agency (AA).

Kad nas jednom svi na miru ostave, kad nam ćevap na zastavu postave… Žute dunje kad nam himna zasvira, a što će nam lijepo biti komšija…

i pjesma
 http://www.youtube.com/watch?v=DL5EImuPkhA

2 komentara

  1. o ovome se naklapa ima vec nekoliko godina…a u ALDI, ili LIDL, najvecim prehrambenim lancima u Evropi, barem u Njemackoj, u frižiderima sa gotovim jelima, već odavno stoji ono njihovo “Cevapcici”, bez č i ć…pakovanje od kila, sa 40 komada ćevaščića unutra…mislim da je to ime već potrošeno, a dali se još nešto može uraditi recimo sa bosnakim, sarajevskim…ili slično, ne znam…

Komentariši