Brkovi, moustache + novembar, november = „Movember".
Movember je akcija, koja okuplja muškarce širom svijeta, koji izazovom puštanja brkova tokom novembra, žele da podignu svijest o važnosti borbe protiv oboljenja raka prostate i testisa, koja pogađaju muški pol
Svjetska fondacija „Movember“ svakog novembra organizuje akciju u kojoj dominiraju brkovi, da bi se na taj način skrenula pažnja na oboljenja, a cilj joj je da se provede što više studija u liječenju muških bolesti.
„Movember", svake godine u novembru, akcija u kojoj pripadnici jačeg pola puštaju brkove, kako bi skrenuli pažnju na muške bolesti. Istovremeno svoje brkove koriste kao „šlagvort” u svakoj prilici, kako bi počeli razgovore o ovoj temi i uputili na podršku fondaciji.
„Ako u novembru primetite više muškaraca s brkovima, ne treba se brinuti, sigurno su to simpatizeri fondacije. Muškarci koji baš ističu svoje brkove u novembru članovi su Pokreta, koji kako je očigledno, ima mnogo simpatizera“ ističe se u mnogim svjetskim medijima ovih dana. Akcija je počela je 2003. godine u Australiji, a riječ «movember» je nastala kao kombinacija engleskih reči brkovi, moustache i november, novembar = „Movember".
Priča je ubrzo dospjela u sve krajeve sveta i održava se u velikom broju država.