Cvijetna moda mirisa





Naše preferencije za mirisom su kulturno stečene. Cvijeće, kao što je uobičajeno biva miksano za žene, ali u arapskom svijetu i muškarci nose miris ruže sa sobom. Danas čak 40 posto kupaca na odijelima mirisa su muškarci. Nekoliko pogleda, nažalost, bez mogućnosti mirisa, na nešto novo iz svijeta mirisa.
Ruže, ljiljani ili cvijetovi narandže: Parfemi za zimu okružuju tijelo kao mirisna odijela izrađena po mjeri.
„Miss Dior, apsolutno u cvijeću“ od Diora: Kao miris buketa cvijeća, parfem se nanosi na kožu. To je reinterpretacija klasika od strane Christiana Diora, koju je 1947. godine dao ovaj tvorac mode. Gore kazane note ostaju delikatne ruže iz Damaska i Grassa. Sada se one začinjenenijansama crvenih bobica i ružinim drvetom. Nakit Christiana Diora (na prvoj slici).
„The One“ od Dolce&Gabbana: Dobrodošli u mediteranski vrt osjetila. Tako ženstvena je nakad bila Sofija Loren. Plemeniti madonini ljiljani ovdje igraju u prvom planu, dok iz pozadine okružuju mandarine, cvijetovi narandže ličija i vanile. Kapljica mošusa daje mirisu jedan očaravajući začin (na drugoj slici).
„Scenska intenzija za nju“, od Bossa: Dodir Orijenta prožima miris s treće slike, koji kao glava i srce na kao med slatke breskve i miris istoka. Kontrast predstavlja osnovu parfema: miriše na tamno preženi kakao i delikatesnu vaniliju. Prsten od Ole Lynggrada (na trećoj slici).
„Aura“ od Thierry Mugler. Miris spaja tri srca s jedne strane: tigar liane, lišće rababera i cvijet narndže, kao i osjetljivi miris bourbon vanilije. Prvi sprej se čini zbunjujući na mintu, onda slatko i na kraju upadljivo na drvo. Tijelo od Triumpha (na četvrtoj slici).
„ Sexy Rubi“ od Michaela Korsa: U sred cvijeća i bobica: Ovaj parfem prvo miriše na voće, a poslije na maline i kajsije, prije nego što su ruže i arapski jasmin dobilio prednost. Baza je plemenito kašmisko drvo. (na petoj slici).
(izvor:stern)
(NovaSloboda.ba)

Komentariši