Predstavljena lopta za EURO 2020: “Uniforia” kao simbol različitosti

Adidas je u srijedu navečer u Londonu predstavio službenu loptu za EM 2020. Raznolikost turnira je, prema riječima proizvođača, biloa inspiracija za naziv lopte „Uniforia“.
"Uniforia", mješavina engleskih riječi „united“, jedinstvo i euforija, a trebala bi simbolizirati zajedništvo koje dolazi s konkurencijom, koja će se osjetiti u cijeloj Europi sljedeće godine.
Kako bi proslavili 60. godina Evropskog prvenstva, finalni turnir Evropskog prvenstva održaće se u dvanaest različitih evropskih zemalja i to: u Londonu, Glasgowu, Dublinu, Bilbau, Amsterdamu, Kopenhagenu, St. Petersburgu, Minhenu, Rimu, Budimpešti, Bukureštu i Bakuu. Poseban format turnira inspirisao je i dizajnere nove lopte.
Dizajn Uniforije nalazi se u jedinstvenom spoju umjetnosti i fudbala, simbolizira ideju premošćavanja i brisanja granica, kao i raznolikosti koja će karakterisati ovaj turnir. Ti elementi su bili polazna točka za proces dizajniranja lopte započetog 2018. godine.
"Prilikom dizajniranja službene lopte za svaki turnir, uvijek se trudimo zadražati kulturne elemente, trudimo se na stadionu osjeti duh ulice", rekla je dizajnerica Anika Marie Kennaugh.
EURO 2020 počet će u Rimu 12. juna, a mjesec dana kasnije završit će finalom na Wembley stadionu u Londonu.
(kicker)


Komentariši